Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя музичного мистецтва Швець Оксани Сергіївни
[CALENDAR_TITLE]
[CALENDAR]

Головна » Каталог файлів » Реєстрація » ВхідЧетвер
28.03.2024
17:16
Головна » Файли » Сценарії

Подорож барвінковою країною
02.12.2011, 00:14
Подорож до Барвінкової країни.

Доброго дня, діти!ми з вами навчаємось у шкільній країні, яка називається Країна Барвінкова. А ви всі – барвінчата! Сьогодні я усіх запрошую на подорож до країни ігор та розваг! Та дорога до цієї країни дуже далека, пішки туди не дістатись, то ж давайте сядемо у поїзд та весело помчимо до країни ігор та розваг!
Гра «Поезд»
Представим, что мы должны сдвинуть с, рельсов тяжёлый железнодорож-ный состав. Колеса на¬чинают медленно стучать на стыках рельсов. Отмечаем этот стук двойным хлопком. Первым хлопает ведущий. За ним остальные уча¬стники. Поезд разгоняется, ведущий делает двойной хлопок короче, все долж-ны реагировать на изменение ритма. Темп убыстряется, поезд мчится. Веду-щий можете изменить направление «движения», сказав «обратно». С этого момента темп замедляется до полной остановки поезда.

- Ну ось ми доїхали до першої зупинки!

Ведуча .Наша молодша школа – не просто школа. Це – Барвінкова краіна. А всі учні – не просто учні, а жителі цієї країни. Тобто барвінчата. Це веселі, сміливі розумні, спритні діти.
І сьогодні в цій країні хочуть поселитися ще нові жителі. Для цього і прибув на наше свято Барвінок. Зустрічайте його!
Барвінок: Мене покликали на свято
Гостей тут сьогодні і квітів багато!
А де ж ці хлопці та дівчата,
Що вступити хочуть у барвінчата?

Ведучий: ось вони!

Барвінок: та я прийшов сюди не сам, а з друзями. Це сонечко та веселка з Веселкової республіки.

(Виходить Сонечко)
Ведуча:
Добрий день усім вам, діти!
Свято знов і час радіти,
Що живемо ми всі на світі
В морі сонця, в морі квітів.


Ведуча:
Щоб дзвенів дитячий сміх,
Дітвора не плакала,
Світить сонечко для всіх,
Світить всім однаково.
Ведучий.
Сміх і музика кличе до залу на свято!
Гостей тут і квітів сьогодні багато.
Подія щаслива й важлива в малят -
Їх примуть сьогодні до лав барвінчат.
Свято сьогодні в родині шкільній
Свято для тебе і свято для всіх.
Словом вітаємо вас , наші малята.
Милі дівчатка і мужні хлоп’ята.
Ведучий:
Вранці двері відчиняє
Золотим мізинчиком,
Щоб на світі дітвора
Мала по промінчику.
Сонечко:
На святі цьому всіх вітаю,
Хто вранці дружно входить в клас.
Всім дітям радості бажаю,
Сьогодні свято це для вас.
Ведучий:
Свято дружби і дитинства -
Найсвітліше на планеті
І усмішки, ваші діти,
Краще квітів всіх на світі.

Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,
Я прийму вас у барвінчата.

Ведуча : А що ж це за країна така – Барвінкова?
- Це країна не казкова , а дитяча. В цій країні всі гарно навчаються, весело співають, поважають старших, грають у різні ігри, вивчають історію свого краю.
- Сотні справ у цій країні. Хочете стати її жителями?
- Але це не так просто! Не всіх ми приймаємо до нашої веселої країни. Тільки тих, хто пройде випробовування.


Станція «Веселкова»
Гра «Знайди свій колір»
Учасники команд складають веселку, шикуючи в ряд тих дітей, у яких на одязі є кольори веселки.

Станція «Іноземна» (всі)
Англійська кричала
right han, left hand
clap, clap, clap!
right foot, left foot
stamp, stamp, stamp!

Станція «Озерна» (по 1 чоловіку з класу)
гра «Рибалка»

Станція «Швейна» (_ чоловік)
Гра «Приший команду»
Голка – олівець, нитка – стрічка. Прошити команду через петельки та ремінці.
Вікторина для кмітливих
Перший місяць осені.(Вересень).
Мамина мама, а нам…(бабуся)
Вранці на траві..(Роса)
Залізний птах (Літак)
Назвіть усі ноти? (До, ре, мі фа, соль, ля, сі,до)
Літо, осінь, зима, весна - (пори року)
Літає, каркає (Ворона)
На комбайні працює…(комбайнер)
Цар звірів (Лев)
Як називаються квіти верби? (Котики)
Цей фрукт полюбляють їсти мавпочки? (Банан)
Як називаються пісні, що співають мами немовлятам? (Колискові).
Завжди в роті, а не проковтнеш? (Язик).
Яка тварина найвища? (Жирафа).
Найрозумніша морська тварина? (дельфін)
Чим миємо руки (Милом).
Які квіти розквітають першими? (Проліски, барвінок, підсніжники, бузок..)
Що осте догори коренем? (Бурулька)
З чого утворюється сніг і лід? (З води).
Чи можна носити воду в решеті? (Можна, якщо вона замерзла)
Найперша і найголовніша книжка у школі? (Буквар).
Сусіди числа 3 (2,4)
Що росте тільки узимку? (Бурулька).
Скільки кольорів у веселки? (7)
Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? (Чебурашка)

Весела рибалка
Казка
Жили собі дід та баба. Бабуся часто носила «два скельця, три дужки - на ніс і за вушка» (Окуляри)
Була в діда і баби внучка Галинка, яка дуже любила гратися з тим, хто «вдень і вночі у кожусі на печі» (Кіт). Завжди за ним бігав той, хто «гавкає, кусає, а в дім не пускає» (Собака).
Галинка разом із собакою часто водила на луг ту, що голодна-мукає, сита - жує, всім дітям молоко дає» (Корова). На лузі дівчинка милувалася квітами, бігала, гралася. Вона була доброю помічницею стареньким, пасла «крилатих, горлатих, на ногах ласти» (Гуси).
Часто бачила біля річки дітей, які ловили те, що «крила має, а не літає, без ніг, а не наздоженеш» (Риба).
А якось Галинка побачила ось кого: «Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь». (Чапля). Довгонога, довгоноса чапля, походжаючи по болоту, ловила ту, що « у зеленому жакеті . галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак». (Жаба).
Дівчина дуже любила ліс. Вона часто ходила туди зі своїми друзями. Одного дня діти рвали «солодку Гапочку в червоній шапочці». (суниця), збирали тих, що « стоїть при дорозі на одній нозі» (Гриби). Аж раптом із-за кущів вискочив прудконогий звірок - «Довгі вуха. Куций хвіст, невеликий сам на зріст.» (заєць).
А за ним викотився «клубочок в сто голочок». (Їжак). Вони обоє, напевно тікали від істоти, якої «хвіст пухнастий, хутро золотисте, в лісі живе, курей краде» (Лисиця). На галявині пурхало справжнє диво: «живе лише улітку він, шовкові крила має. Із квіточки на квіточку весело літає» (Метелик). Побачили діти на квітці й ту, що «взимку спить, , літом бринить, понад садом літає, солодку росу збирає.» (Бджола).
Прислухалися - з гущавини долинав приємний спів - і відразу впізнали птаха. «Він великий має хист і співає, як артист, спів той радісний усюди дуже люблять слухати люди» (Соловейко). Потім друзі помандрували в поле. Дорогою зустріли красеня - а кого б ви думали? «Як біжить він в’ється грива, копитами ТУП- ТУП-туп, по камінцю цок-цок-цок.» (Кінь).
Незчулися діти, як за лісом сховалося «тепле, гарне, на людей дивиться, а на себе дивитися не дозволяє» (Сонце). Задоволені поверталися вони додому. День закінчувався. Невдовзі на небі зійшов той, що «ходить у дорозі і пильнує в небі зорі, з високості дрібно - дрібно розсипає сяйво срібне» (Місяць).
Веселі ноти.
Хід гри

Роздаємо дітям назви нот . Далі виконується пісня. Співаючи останній рядок, кожна група («носій звука») підводиться під спів своєї ноти і вклоняється іншим. Наприкінці виконується разом уся гама.
Між куплетами педагог співає слово, яке має в собі назви нот (Доміно, доля, ремінь, антресоль, сіль, лялька, фарба). Діти командно з’ясовують, чиї ноти були названі, беруться між собою за руки, паралельно вигукуючи назви своїх нот і посилають вітання присутнім кивком.
Якось одної суботи
Їхали співати ноти
У новенькому таксі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Ноти світом мандрували
І товаришів шукали.
Їм підспівували всі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Ноти привітали сонце,
Залітали у віконця,
Босі бігали в росі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

А коли рядочком стали,
Дивним хором заспівали,
Зацвіло усе в красі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

І якщо ведмедик нині
Вухо віддавив дитині,
То ці ноти запроси:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Ноти світом полетіли
І на згадку залишили
Два вітання, три мерсі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Загадки про квіти.
1. Цвіте синьо, лист зелений, квітник прикрашає. Хоч мороз усе побив – його не займає. ( Барвінок )
2. Я перший розцвітаю серед гаю, І білий, наче сніг, я колір маю. ( Підсніжник )
3. Ми жовтенькі і м’якенькі,
Як притулиш до щоки.
Варення можна з нас варити,
Плести на голову вінки. ( Кульбаба )
4. Стоять у лузі дві сестрички,
Золотенькі очі, білії вічки. ( Ромашки )
5. Мене називають царицею квітів,
Я ніжна й велична.
Цвіту серед літа. ( Троянда )
6. Хто з вас, діти, нас не знає?
Ми у лісі проживаєм,
Дзвоном сонце зустрічаєм
Маєм гарні сині очки
Називаємось…(Дзвіночки)
Гра « Як зберегти природу »
( Правила гри: « Робіть те, що я скажу » )
1. - Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, сплесни в долоні.
2. – якщо ти не виливаєш даремно чисту воду, простягни руку вперед.
3. – Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки, тупни ногою.
4. – Якщо ти не кидаєш папірці, сміття на вулиці підморгни.
5. – Якщо ти ніколи не ламаєш дерев, кущів, сплесни в долоні над головою.
6. – Якщо ти більше хочеш знати про природу навколо тебе, то підніми руку.
7. – Якщо ти завжди вимикаєш світло, коли виходиш з кімнати, затули одне око долонею.
8. – Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти – посміхнись.
9. – Якщо ти економиш папір – не рвеш зошити, дописуєш їх до кінця – підстрибни.
10. – Якщо до твоєї кімнати залетів джміль, або інша комаха і ти намагаєшся випустити її, а не вбити – змахни руками.
11. – Якщо ти підібрав приблудне кошеня, собаку або допоміг іншим чином якійсь тварині – встань, або сплесни в долоні над головою.
12. – Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Тепер ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу

Гра «Так» чи «НІ »
( Потрібно сказати „Так” чи „Ні”.)
- Перед їжею треба помити руки.
- Вранці я не вмиваюся.
- Мої черевики чистить мама.
- Вранці швидко прибираю ліжко.
- Завжди обгортаю підручники.
- Постійно відриваю гудзики.
- Завжди забуваю причесатися.
- Мої іграшки завжди складені.
- Я завжди човгаю ногами.
- Постійно чищу зуби.
- На уроці піднімаю руку.
- Я завжди при розмові перебиваю старших.
- А товаришів?
- Я добра і ввічлива людина.
- Барвінок: Я радий зустріти вас у своїй Барвінковій країні. Але ж іще є для вас невеличке випробування. Закони барвінчат знаєте?

1. В нас закони барвінкові
Честі, доброти й любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.

2. У барвіночків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.

3. Як весняна пташка рання,
Ми веселі, щирі, вправні.
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі!

4. Ти, Барвінку, не лінися,
Підтягнися, посміхнися.
Не забудь зробить зарядку,
Речі всі тримай в порядку.

5. Ми малята-барвінчата
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.

6. Я люблю матусю й тата,
Дніпро, вишню біля хати,
В лузі пишную калину
Й чарівну мою Вкраїну.

7. Ми маленькі барвінчата,
Станем справжніми людьми.
Ми кохаєм рідну пісню,
Україну любим ми!

8. Україна - наша мати
І про неї вільний спів.
Ми-веселі барвінчата,
Ми-нащадки козаків!

Ведучий: Молодці! Подолали всі перешкоди, виконали всі завдання. Тож приймаємо вас до своєї чудової Барвінкової країни.

Барвінок: З задоволенням запрошую вас до цієї країни. А ну ж, мої помічники, допоможіть мені подарувати нашим дітям барвіночки.

Ведуча: Право подарувати барвінки другокласникам надається тим, хто гарно вчиться, бере участь у всіх заходах, не порушує дисципліни, допомагає друзям

(запрошуються класи на сцену по черзі)

Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ята!
Прийняли сьогодні вас у барвінчата.

З цим святом кожного вітаєм,
Здоров’я і щастя бажаєм !

Ростіть в радість школі своїй і родині,
Хай добре живеться нам всім на Вкраїні!
Урочиста обіцянка.
От тепер ви справжні барвінчата. Але кожен з вас має дати урочисту обіцянку.
До прийняття урочистої Вступаючи до лав дитячого об’єднання «Країна «Барвінкова» урочисто обіцяю:
Любити і поважати батьків, рідну мову, свою Батьківщину-Україну («обіцяю» говорить разом весь загін);
Бути вірним у дружбі, захищати слабких, бережливо ставитися до рідної природи («обіцяю»);
Поважати національні традиції України («обіцяю»).

- Ну от і закінчується наша подорож до незвичайної країни. Я хочу вам побажати, щоб ваше шкільне життя було повне ігор та розваг! Але ніколи не забувайте, що розваги треба поєднувати з навчанням, бо бути старанними учнями – ваше найголовніше і найважливіше завдання у Шкільній країні!
- До нових зустрічей!

Шановні колеги!

Я вдячна Вам, що завітали на мій сайт!

Я дуже рада, що матеріали, які Ви тут знайшли стали Вам корисними!

Поповнення сайту новими матерілами вимагає часу, якого бракує, тому я буду вдячна Вам, якщо ви перерахуєте на підтримку сайту певну  суму (яку не жалко 1 гривню, 5 гривень, можна й 10, навіть якщо хтось перерахує 100 – буду дуже вдячна!)

Номер мого рахунку в ПриватБанку : 4405 8858 1839 8445 на ім’я Швець Оксани Сергіївни.




Категорія: Сценарії | Додав: Oksana
Переглядів: 9240 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [19]
Конспекти уроків [13]
Сценарії [25]
Мінусовки пісень [32]
Презентації [12]
Відеоматеріали [9]
Кросворди, тести [1]
Дидактичні матеріали [5]
Музичні загадки [1]
Музичні ігри [4]
Пошук
Наше опитування
Як часто Ви використовуєте комп`ютерні технологіїї на уроках музичного мистецтва?
Всього відповідей: 398
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz