Що означає унікальність? Я – унікальність?
Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»
Про
це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в
кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще треба
привести себе в порядок – багато очей будуть дивитись на мене сьогодні, і
вони не пропустять жодної дрібниці…. Диски, ноти, конспекти, головне-
нічого не забути. І найголовніше– одягаю посмішку і спішу до школи) …Цікаво,
Як сьогодні сприйматиме 8-А симфонію Л.Бетховена? Адже це дуже складний
жанр, в ньому безліч образів, маса емоцій, складна гармонія і своєрідний
тембровий колорит. Симфонія – це своєрідне відображення життя людини, її
переживань, думок і почуттів. Як донести до юного слухача це різномаїття?
Чи знайдуть мої учні в цій музиці частинку себе? …Знов відволіклась
від визначенні своєї унікальності. А ось і знайомі двері. Я підхожу до
школи і відчуваю, як змінюється ритм биття мого серця. Вже вісім років
я працюю в школі. Саме школа стала для мене другим домом. Не раз мене
запитували: «Що тримаємене в школі? Що є стимулом у роботі? Любов до
дітей, чи їх любов до мене?»Так, безумовно! Але в першу чергу відчуття
того, що я потрібна цим дітям, і їм зі мною цікаво. Сподіваюся, що зможу
зробити своїх учнів добрішими, чуйними, мудрими, навчу бачити прекрасне
навколо, бути чуйними до чужих проблем, щирими і відкритими у своїх
почуттях. Звичайно – це завдання не з простих, але у мене є союзник –
Музика. Сила музика неймовірна. Вона змушує людину плакати і сміятись,
радіти і страждати, виражає почуття щастя і допомагає пережити горе. Вона
звучить у кожній людині:починаючи з звучання в унісон і переростаючи в
масивне звучання оркестру. Я намагаюся почути кожного учня, знайти і
заграти на найпотаємніших струнах вйого душі і почути, як поллється
мелодія його життя. .. Дзвінок. Відкидаю все особисте: турботи,
переживання, проблеми. Тепер залишаємось тільки мистецтво, діти і я. Ось
вони вже чекають біля кабінету. Зазираю в їхні очі – які вони всі різні!
Одні виражають інтерес,другі – настороженість, інші цікавість,в деяких й
байдужість. Цікаво, про що вони зараз думають? Що для нихзараз головне,
як вони налаштовані на урок, яка мелодія звучить зараз в йогодуші?
Намагаюся прислухатись до кожного. Іноді наші партії дисонують, а згодом
з’являютьсяперші несміливі партії, співзвучні зголовною. Іноді звучать
сольно, потім приєднуються одна до одної, а згодом вони звучать в масивній
гармонії. І нарешті звучить наша спільна симфонія, де мелодія кожного
серця неповторна й унікальна. І кожного уроку звучить якась нова симфонія, наповнюючи мене неймовірним почуттям ейфорії. …Втомлена
біжу додому, і знову думкимене ніби обганяють. Знову чути якусь мелодію.
Намагаюся вгадати – так! Це мелодія 8-А. Вони мене сьогодні порадували. Я
думала, що їм байдуже, а вони цікавляться, слухають, а деякі навіть
чують. Бачу вдячність в очах і на їх обличчях з’являється посмішка. Ні!
Це вони віддзеркалюють мене. Це я їм вдячна, що почула симфонію їх
сердець, це я їм посміхаюсь. А це значить, що можу, вмію, хоча до цього
було важко дійти. Та результат того вартий. Я не можу передбачити,
ким стануть моїучні в майбутньому. Головне для мене – навчити їх
розкритися, бути неповторним. Можливо ніхто з них не стане музикантом, чи
композитором. Але я впевнена, що всім їм прийдеться писати один великий
твір - симфонію, симфонію свого життя… …Пізно. Треба відпочивати. Вимикаю світло й лягаю спати. …
Ось нарешті я залишилась наодинці зісвоїми думками. Про що ж я думала
вранці?... В чому ж полягає мояунікальність? Важко самій дати відповідьна
це питання. Можливо моя унікальність полягає в тому що я успішна? Себе
я вважаю успішною людиною. До свого успіху йду не по головах колег, не
маніпулюванням друзями і близькими. У мене є інший шлях. Я люблю свою
роботу і людей з якими працюю. Я глибоко переконана в тому, що успіх
- це не сліпе везіння, а нагорода за роботу над вдосконаленням самого
себе. Досконалості немає меж! А можливо унікальність моя в тому, що
я щаслива? Я щаслива, тому що я вмію дивитись оптимістично на будь-яку
ситуацію в житті. Я щаслива, бо вмію бути щасливою. А може я унікальна тому, що… ….Очі
вже давно заплющились і мозок мене не слухає….Він генерує для мене
кольорові сни, в яких всі люди успішні, щасливі, унікальні… …Я УНІКАЛЬНІСТЬ……
С огромной радостью и особой теплотой в душе я прочел Ваш рассказ. Ваши мысли искренни и глубоки. Очень важно понять свою уникальность, тем более важнее это понятие донести до еще формирующегося сознания ребенка. Многое в этом мире "держится" на мыслях,чувствах,отношениях с окружающими людьми ,которые Вы изложили в своем рассказе, отношения и чувства которые есть у Вас. Вы творите пространство любви и радости. Уверен Мир Вам за это благодарен. Да,сила музыки огромна! Мы все уникальны.