Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя музичного мистецтва Швець Оксани Сергіївни
[CALENDAR_TITLE]
[CALENDAR]

Головна » Каталог статей » Реєстрація » ВхідП`ятниця
19.04.2024
02:53
Головна » Статті » Мої статті

Я - унікальність!
Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?» 
Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще треба привести себе в порядок – багато очей будуть дивитись на мене сьогодні, і вони не пропустять жодної дрібниці…. Диски, ноти, конспекти, головне- нічого не забути. І найголовніше– одягаю посмішку і спішу до школи) 
…Цікаво, Як сьогодні сприйматиме 8-А симфонію Л.Бетховена? Адже це дуже складний жанр, в ньому безліч образів, маса емоцій, складна гармонія і своєрідний тембровий колорит. Симфонія – це своєрідне відображення життя людини, її переживань, думок і почуттів. Як донести до юного слухача це різномаїття? Чи знайдуть мої учні в цій музиці частинку себе? 
…Знов відволіклась від визначенні своєї унікальності. А ось і знайомі двері. Я підхожу до школи і відчуваю, як змінюється ритм биття мого серця. 
Вже вісім років я працюю в школі. Саме школа стала для мене другим домом. Не раз мене запитували: «Що тримаємене в школі? Що є стимулом у роботі? Любов до дітей, чи їх любов до мене?»Так, безумовно! Але в першу чергу відчуття того, що я потрібна цим дітям, і їм зі мною цікаво. Сподіваюся, що зможу зробити своїх учнів добрішими, чуйними, мудрими, навчу бачити прекрасне навколо, бути чуйними до чужих проблем, щирими і відкритими у своїх почуттях. Звичайно – це завдання не з простих, але у мене є союзник – Музика. Сила музика неймовірна. Вона змушує людину плакати і сміятись, радіти і страждати, виражає почуття щастя і допомагає пережити горе. Вона звучить у кожній людині:починаючи з звучання в унісон і переростаючи в масивне звучання оркестру. Я намагаюся почути кожного учня, знайти і заграти на найпотаємніших струнах вйого душі і почути, як поллється мелодія його життя. .. 
Дзвінок. Відкидаю все особисте: турботи, переживання, проблеми. Тепер залишаємось тільки мистецтво, діти і я. Ось вони вже чекають біля кабінету. Зазираю в їхні очі – які вони всі різні! Одні виражають інтерес,другі – настороженість, інші цікавість,в деяких й байдужість. Цікаво, про що вони зараз думають? Що для нихзараз головне, як вони налаштовані на урок, яка мелодія звучить зараз в йогодуші? Намагаюся прислухатись до кожного. Іноді наші партії дисонують, а згодом з’являютьсяперші несміливі партії, співзвучні зголовною. Іноді звучать сольно, потім приєднуються одна до одної, а згодом вони звучать в масивній гармонії. І нарешті звучить наша спільна симфонія, де мелодія кожного серця неповторна й унікальна. 
І кожного уроку звучить якась нова симфонія, наповнюючи мене неймовірним почуттям ейфорії. 
…Втомлена біжу додому, і знову думкимене ніби обганяють. Знову чути якусь мелодію. Намагаюся вгадати – так! Це мелодія 8-А. Вони мене сьогодні порадували. Я думала, що їм байдуже, а вони цікавляться, слухають, а деякі навіть чують. Бачу вдячність в очах і на їх обличчях з’являється посмішка. Ні! Це вони віддзеркалюють мене. Це я їм вдячна, що почула симфонію їх сердець, це я їм посміхаюсь. А це значить, що можу, вмію, хоча до цього було важко дійти. Та результат того вартий. 
Я не можу передбачити, ким стануть моїучні в майбутньому. Головне для мене – навчити їх розкритися, бути неповторним. Можливо ніхто з них не стане музикантом, чи композитором. Але я впевнена, що всім їм прийдеться писати один великий твір - симфонію, симфонію свого життя… 
…Пізно. Треба відпочивати. Вимикаю світло й лягаю спати. 
… Ось нарешті я залишилась наодинці зісвоїми думками. Про що ж я думала вранці?... В чому ж полягає мояунікальність? Важко самій дати відповідьна це питання. Можливо моя унікальність полягає в тому що я успішна? 
Себе я вважаю успішною людиною. До свого успіху йду не по головах колег, не маніпулюванням друзями і близькими. У мене є інший шлях. Я люблю свою роботу і людей з якими працюю. 
Я глибоко переконана в тому, що успіх - це не сліпе везіння, а нагорода за роботу над вдосконаленням самого себе. Досконалості немає меж! 
А можливо унікальність моя в тому, що я щаслива? Я щаслива, тому що я вмію дивитись оптимістично на будь-яку ситуацію в житті. Я щаслива, бо вмію бути щасливою. 
А може я унікальна тому, що…
….Очі вже давно заплющились і мозок мене не слухає….Він генерує для мене кольорові сни, в яких всі люди успішні, щасливі, унікальні… 
…Я УНІКАЛЬНІСТЬ……
Категорія: Мої статті | Додав: Oksana (31.03.2011)
Переглядів: 12752 | Коментарі: 160 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 2
1 Юрий Иванченко  
1
С огромной радостью и особой теплотой в душе я прочел Ваш рассказ. Ваши мысли искренни и глубоки. Очень важно понять свою уникальность, тем более важнее это понятие донести до еще формирующегося сознания ребенка. Многое в этом мире "держится" на мыслях,чувствах,отношениях с окружающими людьми ,которые Вы изложили в своем рассказе, отношения и чувства которые есть у Вас. Вы творите пространство любви и радости. Уверен Мир Вам за это благодарен. Да,сила музыки огромна! Мы все уникальны.

С уважением к Вам Юрий.

2 Oksana  
0

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [1]
Пошук
Наше опитування
Як часто Ви використовуєте комп`ютерні технологіїї на уроках музичного мистецтва?
Всього відповідей: 398
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz